Producenci
Regulamin
1.Warunki ogólne
Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie internetowym vikingstore.pl przez Kupującego jest zapoznanie się niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień przed zawarciem umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
Informacje o produktach dostępnych w asortymencie Sklepu Internetowego vikingstor.pl stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego zgodnie z warunkami Regulaminu.

2. Warunki realizacji zamówień.
Kupujący może składać zamówienia 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem witryny internetowej www.vikingstore.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 570189319 (od poniedziałku do piątku w godzinach 10-19 , oraz w soboty 10-16)
- Zakupy w sklepie vikingstore.pl nie wymagają zakładania konta ani jakiejkolwiek rejestracji . Nie gromadzimy ani nie przechowujemy żadnych danych osobowych.
- Podane ceny towarów na naszej stronie są cenami brutto (tzn. zawierają 23% podatek VAT), kosztują więc dokładnie tyle ile podano w opisie produktu i nie zawierają kosztów dostawy.
- Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby prezentowana na stronie sklepu oferta była zawsze aktualna , w przypadku gdy z jakiś przyczyn niemożliwa jest realizacja zamówienia (lub jego części) Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Kupującego o zaistniałej sytuacji telefonicznie lub drogą mailową.
- Sprzedający ma prawo odstąpienia od realizacji zamówienia z powodu braku dostępności towaru. W takiej sytuacji Sprzedający niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzech dni od zawarcia umowy, zawiadomi o tym Kupującego. W przypadku dokonania przedpłaty przez Kupującego zobowiązuje się do zwrotu zapłaconej kwoty.
- W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia z winy Kupującego (np. błędny numer telefonu lub e-mail) w ciągu 48 godzin, zostanie ono anulowane.

Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
Karty płatnicze:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.


3. Wysyłka
- Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej w przeciągu 1-2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, w przypadku gdy z jakiś przyczyn niemożliwa jest jego realizacja , skontaktujemy się z Kupującym drogą mailową lub telefonicznie.
- Koszt wysyłki jest zryczałtowany i wynosi 10 PLN.
W przypadku zapłaty z góry poprzez dostępny w naszym sklepie system płatności online.
- Koszt przesyłki pobraniowej wynosi 20 PLN.
W tym przypadku Kupujący dokonuje zapłaty za zamówiony towar w momencie jego dostarczenia przez Pocztę Polską. Pracownik poczty pobiera od Kupującego opłatę równą wartości zakupionego towaru, kosztów transportu i pobrania. Opłaty te doliczane są w momencie składania przez Kupującego zamówienia i wyboru formy płatności.
- Jeżeli Kupujący chce zapłacić za towar zwykłym przelewem (nie może z jakiś względów skorzystać z naszych płatności online), prosimy o kontakt po złożeniu zamówienia. Podamy dane do przelewu drogą mailową.
- Możliwa jest wysyłka za granicę, niestety w tym przypadku Kupujący zobowiązany jest do zapłaty za towar z góry . Nie jest możliwa wysyłka za granicę "za pobraniem". W takim przypadku po złożeniu przez Kupującego zamówienia, prosimy o kontakt.
Uzgodnimy szczegóły transakcji oraz podamy koszt przesyłki.
Na terenie UE przesyłki doręczane są zazwyczaj w przeciągu 3-4 dni roboczych.
Koszt przesyłki zagranicznej w większości przypadków nie przekracza 20 Euro, niezależnie od wagi przesyłki.
- W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy

4 . Zwrot zakupionego towaru.
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) w przypadku, gdy zakupiony przez towar (np. rozmiar) nie odpowiada Kupującemu , można go wymienić na inny lub zwrócić w terminie 14 dni od momentu jego otrzymania . Dla zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem Kupujący może odstąpić od umowy kupna bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
 
Aby odstąpić od umowy należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres: keepitwhite@o2.pl.
 
Koszty odesłania zwracanego towaru pokrywa kupujący.
 
Towar należy zwrócić w stanie nienaruszonym, nieużywanym i posiadającym wszystkie niepoodrywane metki.
 
Sprzedający nie przyjmuje zwrotów "za pobraniem".
 
Należność za zwrócony towar zostanie przelana na wskazany przez kupującego rachunek bankowy w terminie do 14 dni od otrzymania zwrotu.
 
5. Reklamacje
Kupujący może złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi (podstawa prawna Kodeks Cywilny) dotyczącej Umowy zakupu towarów.
Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba, że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę.
Reklamacja z tytułu rękojmi rozpatrywana jest w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedający nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za zasadne.
W przypadku gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedający.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl